Dag 02 – Min största kärlek

Förlåt för att jag missade igår men jag låg i sängen hela dagen med migrän, inte roligt alls.

Idag ska jag skriva om min största kärlek och den är ganska lätt.

Min största kärlek är John och Kim, John är min son och Kim är hans pappa (min sambo).
Dem är det bästa som någonsin har hänt mig och jag skulle inte byta ut någon av det mot
allt i världen.

John är född den 3/7-10 kl 04.42 inne i Lund. Han var en envis bebis som inte ville komma ut. Så fredagen den 2/7-10 åkte vi in för att jag skulle bli igångsatt, 17h senare tittade han ut. Idag är John sex månader gammal och enhelt underbar lite pojke. Han kan redan så mycket och den lilla skiten har två jätte vassa tänder. Han är helt perfekt och jag älskar honom mer än livet.

Kim och jag blev tillsammanas 25/5-09 (ja, jag vet att det inte är så länge och det är tidigt att skaffa barn så fort men John var inte planerad. Jag blev gravid och vi tyckte båda att det känndes rätt). Kim är helt otrolig, han har ändrats så mycket sedan vi flyttade hit och vi fick John. Han växte in i rollen lika fort som jag gjorde. Han är en helt otrolig pappa, som verkligen gör allt för sin familj. Jag ljuger om jag säger att jag blev kär i honom vid första ögonkstet för så är inte fallet. Vi är uppväxta i samma by och vi gick på samma skola i högstadiet så vi har ju "kännt" varandra länge. Jag vet inte riktigt vad det var som gjorde att jag föll för honom, kanske för att han var omöjlig och inte verkade ett dugg intreserad av mig, haha. Förmodligen är det så! Jag älskar honom och jag är otroligt lycklig över att det är han och jag.

Det va nog allt för idag, nu ska jag fortsatta städa innan plutt vaknar och Kim kommer hem.

Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0