Dag 03 – Mina föräldrar

Hejsvej. Jag duktig och tvättar, Kim och John är ute och går, så jag får passa på att skriva lite nu.

Idag ska jag skriva om mina föräldrar.

Mamma; heter Eva och är världens bästa mamma (efter mig då såklart). Jag hade inte klarat en dag utan henne, hon har alltid funnits där för mig/oss. Jag älskar henne något så otroligt mycket och när hon blir gammal och inte kan ta hand om sig själv ska hon få bo hemma hos mig. Det har jag lovat henne sedan jag var liten. Min mamma är allt!

Far; heter Sven-Åke, han är min mammas man. Dem har varit tillsammans i sex år (tror jag att det är) fast vi har känt honom hela våra liv. Han har lärt mig mycket om livet och jag är otroligt tacksam för att vi har honom i våra liv.
Han är världens bästa far (efter Kim) och jag älskar honom.

Pappa; heter Stefan och honom har jag ingen kontakt med idag.

Tack för mig, nu ska jag fortsätta med mitt. :)

Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0