Dag 06 – Min dag.

Börja med att jag inte har fått sova så mycket, egentligen så borde jag lägga mig nu när John sover men jag känner att jag har en del att göra. Jag har städat köket, plockkat undan, damsugat, ska se om jag klarar av att sätta upp tre hyllor, om jag inte klarar det får Kim göra det när han kommer hem. ;P Han är nog hemma vid tre, då ska vi göra oss iordning och packa allt för vi ska till Kerstin/svärmor/farmor/mamma och tvätta. Eftersom vi inte har någon torktumlare är det fett drygt att tvätta sängklader och sånt, därför ska vi göra det hemma hos henne idag. :)
Det är nog typ allt, mellan allt hinner jag självklart gosa och leka med min underbara son.

Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0