Dag 07 – Min bästa vän.

Jag har inte en bästa vän, jag har fler bra vänner istället. Vi får köra en lista, (inte iordning) på dem. :D

Kim; honom delar jag mitt liv med så självklart står han mig närmast. Han är en underbar vän, sambo och pappa. Jag är otroligt tacksamm för att jag har honom i mitt liv. Jag älskar honom exatremt mycket. <3

Laila; har jag känt sedan jag var 12år gammal. Vi kommer inte alltid så bra överens, vi pratar eller ses inte så ofta, men vi kommer alltid att stå vid varandras sida och vara där för varandra när vi behöver det. Hon är mitt älskade djur och hon fick äran att vara en av faddrarna till min son. <3

Dannie; jadu, vad ska vi säga om henne. ;P Har kännt henne hela mitt liv och vi har aldrig varit ovänner (vad jag kan minnas). Hon kan vara lite dryg ibland, men det är sånt man får ta, hehe. Hon är en jävel på att snacka kan jag lova er, så om man inte har något att säga så gör det inget för hon sköter det bra själv man behöver bara nicka och le. :D Love you. <3

Ida; har jag kännt sedan jag började skolan för första gången. vi hade några år vi tappade kontakten, med det är löst igen. :) Nu har vi båda barn så nu har vi mer gemensamt. Man kan alltid lita på henne och det är inga konstigheter alls. När vi umgås är allt mycket enkelt och vi kan alltid vara oss själva. :D Kärlek till dig min blivade fru! <3

Sen har vi mamma och Emma men dem är familj så jag ska ändå skriva om dem i senare inlägg.

Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0