Dag 08 – Ett ögonblick.

Självklart är ett ögonblick när John föddes. Själva förlossningen var kanske inte super rolig, men varenda sekund av väntan och smärta var det värt.

Krystvärkar hade jag i 30 min, mitt i allt skulle jag pausa för att jag ville ha en halsbrännetablett, sen ploppade den lilla rackaren ut av sig själv. :) Han var så liten och det vackraste jag har sätt i mitt liv. Det känns fortfarande som om det var igår sköterskan la upp honom på mitt bröst. Den kärleken jag kände direkt och så lätt allt var, det är obeskrivligt. Fast att han var helt ny och liten så kändes det som om hanhade varit min alltid.

John är mitt speciella ögonblick och det kommer han alltid att vara. Jag älskar min son med hela mitt hjärta. <3

Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0